Personlig information og privatpolitik
INTRODUKTION
Vi bruger dine personlige oplysninger for at opfylde vores forpligtelse til at give en personlig og unik gæsteserviceoplevelse. Som en del af denne forpligtelse er vi forpligtet til at beskytte privatlivets fred for de personlige oplysninger, vi indsamler.
Som en af vores gæster forstår du og accepterer, at vi indsamler og bruger dine personlige oplysninger i overensstemmelse med denne politik til styring af personlig information for gæster (denne "politik").
ANVENDELSEN AF DENNE POLITIK
Denne politik gælder for personlige oplysninger om gæster og de andre personer, som vi driver forretning med, eller som besøger os, og for brugen af disse personlige oplysninger i enhver form - mundtlig, elektronisk eller skriftlig.
Henvisninger til “Hotellet”, “vi” og “vores” i hele denne politik henviser afhængigt af sammenhængen til Købmandgaardens Bed and Breakfast.
"Personlige oplysninger" betyder alle oplysninger, der er indsamlet og logget i et format, der gør det muligt for dig at blive identificeret personligt, enten direkte (f.eks. Navn) eller indirekte (f.eks. Telefonnummer) som en fysisk person.
Denne politik til styring af personlig information er en del af de vilkår og betingelser, der gælder for vores hoteltjenester. Ved at acceptere disse vilkår og betingelser accepterer du udtrykkeligt bestemmelserne i denne politik.
Vi træffer passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger i overensstemmelse med gældende lovbestemmelser for at beskytte dine personlige data mod ulovlig eller utilsigtet destruktion, utilsigtet ændring eller tab og uautoriseret adgang eller videregivelse. Til dette formål har vi truffet tekniske foranstaltninger (såsom firewalls) og organisatoriske foranstaltninger (såsom et bruger-ID / adgangskodesystem, midler til fysisk beskyttelse osv.).
TYPER PERSONLIGE OPLYSNINGER, VI INDSAMLER
Udtrykket "personlige oplysninger" i denne politik henviser til information, der gør eller er i stand til at identificere dig som person. De typer personlige oplysninger, som vi behandler, inkluderer:
DIT NAVN, KONTAKTDETALJER, FORRETNINGSBETEGNELSE, FØDSELSDATO, NATIONALITET OG PASSPORTNUMMER;
OPLYSNINGER OM GÆSTOPHOLD, INKLUDERENDE DIT DATO FOR ANKOMST OG AFGANG, KØBTE VARER OG TJENESTE, SÆRLIGE ANMODNINGER, OBSERVATIONER OM DINE SERVICEPREFERENCER (INKLUDERENDE VÆRELSESOMRÅDER OG FERIE) OG MEDDELELSER
DINE KREDITKORTOPLYSNINGER, ONLINE-BRUGERKONTO-DETALJER OG PROFILDETALJER;
ALLE OPLYSNINGER, DER ER NØDVENDIGE FOR UDFYLDNING AF SPECIELLE ANMODNINGER (E.G., SPECIFIKKE DIETÆRANMODNINGER, INDKØB AF VARER OG TJENESTEYDELSER, Jubilæumsdatoer osv.
INFORMATION INDSAMLET GENNEM BRUGEN AF Lukkede kredsløbstelevisionssystemer, kortnøgler og andre sikkerhedssystemer;
KONTAKT OG ANDRE RELEVANTE DETALJER VEDRØRENDE MEDARBEJDERE AF VIRKSOMHEDSREGNSKABER;
I BEGRÆNSEDE TILFÆLDE, INFORMATION VEDRØRENDE Kredits kredit.
Vi indsamler ikke bevidst følsomme oplysninger, såsom oplysninger, der afslører race eller etnisk oprindelse, politiske meninger, religiøse eller filosofiske overbevisninger, fagforeningsmedlemskab, genetiske data, biometriske data, sundhedsdata eller data vedrørende gæstens sexliv eller seksuelle orientering.
HVORDAN VI SAMLER PERSONOPLYSNINGER
Vi indsamler oplysninger om dig på følgende måder:
-
NÅR DU GIVER INFORMATION TIL OS VIA VORES WEBSTED, ELLER NÅR DU SENDER OSS E-Mails;
-
NÅR VI TALER MED DIG PÅ TELEFONEN;
-
NÅR VI TALER TIL DIG PERSON;
-
NÅR DU BRUGER VORES WEBSIDER ELLER APPLIKATIONER; ELLER
-
NÅR DIN BILLEDE FANGES PÅ CCTV PÅ HOTELLET.
De fleste af de personlige oplysninger, vi behandler, er oplysninger, som du eller en person, der handler på dine vegne, bevidst giver os. I nogle tilfælde behandler vi imidlertid personlige oplysninger, som vi er i stand til at udlede om dig baseret på andre oplysninger, du giver os eller på vores interaktion med dig, eller personlige oplysninger om dig, som vi modtager fra en tredjepart, såsom et rejsebureau.
HVILKE FORMÅL BRUGES INFORMATIONEN
I henhold til den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) kan vi indsamle og behandle dine personlige oplysninger for at:
FULDFULDT KONTRAKTLIGE FORPLIGTELSER TIL DIG, ALLE INDGÅENDE I PROCEDUREN FOR AT GØRE DINE REJSORDNINGER (F.eks., REJSAGENTER, GRUPPE-REJSER ELLER DIN ARBEJDSGIVER) OG LEVERANDØRER (F.eks. Kreditkortvirksomheder);
LEVER OG BETALING FOR HOTELLET OVERNATNING OG ANDRE VARER OG TJENESTER, DU KØBER;
LEVER DIG EN BEDRE, MERE PERSONLIGT SERVICENIVEAU;
UDFØRELSESMARKEDSFORSKNING, KUNDETILFREDSHED OG KVALITETSSIKRINGSTILSYN, DIREKTE MARKEDSFØRING OG SALGSFORDRINGER;
SVAR PÅ ANMODNINGER OM INFORMATION OG TJENESTER;
LEVER TIL SIKKERHED OG SIKKERHED FOR PERSONALE, GÆSTER OG ANDRE BESØGENDE;
ADMINISTER GENERELT OPTAGELSE; OG
MØD JURIDISKE OG REGULATORISKE KRAV.
VIDEREGIVELSE AF DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
Fra tid til anden kan vi videregive dine personlige oplysninger. Vi offentliggør altid denne oplysning i overensstemmelse med GDPR. Omstændigheder, hvor vi kan offentliggøre sådan, er i tilfælde af vedligeholdelse af vores IT-system.
Under denne omstændighed videregiver vi oplysninger til følgende tredjeparter:
Navn: WIX
Formål: WIX applikationsvedligeholdelse
Personlig information: Alle databaseposter
Brugsperiode: Vis kun til vedligeholdelse af databaser, når Egn Bed and Breakfast anmoder herom, overvåget af et medlem af Senior Management for Egn Bed and Breakfast.
LOVKRAV
Vi forbeholder os ret til at videregive enhver personlig information, vi har om dig, hvis vi er tvunget til at gøre det af en domstol eller anmodet om det af en statlig enhed, eller hvis vi finder det nødvendigt eller ønskeligt at overholde loven eller beskytte eller forsvare vores rettigheder eller ejendom i overensstemmelse med gældende love. Vi forbeholder os også ret til at opbevare indsamlede personlige oplysninger og til at behandle sådanne personlige oplysninger for at overholde regnskab, skatteregler og -bestemmelser og eventuelle specifikke opbevaringslove.
INFORMATION VI SAMLER NÅR DU BESØGER OS ONLINE
Hvis du vælger at få oplysninger eller handle med os online ved at besøge www.egnbb.dk, vil du måske vide følgende:
MAN KAN BROWSE UDEN AT AFSLØRE DIN IDENTITET
Du kan altid besøge vores websteder uden at afsløre, hvem du er eller give personlige oplysninger.
BRUGSINFORMATION
Når du besøger vores websteder, indsamler vi brugsoplysninger (dvs. internetprotokoladressen, der automatisk tildeles din computer hver gang du surfer på Internettet, dato og klokkeslæt for dit besøg, typen af internetbrowser, du bruger, og webadressen til enhver anden websted, der henviste dig til vores websted, og de sider, du åbner, og hvor lang tid du bruger på hver side), men disse oplysninger er ikke knyttet til dig som enkeltperson, medmindre du opretter en brugerprofil. Vi bruger disse oplysninger til at evaluere og forbedre funktionerne, gæsternes oplevelse og funktionalitet på vores hjemmesider.
COOKIE-TEKNOLOGI
Vi bruger "cookieteknologi" på vores websteder for at give os mulighed for at evaluere og forbedre funktionaliteten på vores hjemmesider. Cookies i sig selv kan ikke bruges til at afsløre din identitet. De identificerer din browser, men ikke dig, til vores servere, når du besøger vores websteder.
Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies, kan du blokere dem ved at justere indstillingerne i din internetbrowser. Men hvis du blokerer dem, vil du ikke være i stand til at bruge alle funktionerne på vores websteder, herunder tilpasningsfunktionerne, der er knyttet til oprettelse af en brugerprofil.
SIKKERHED
Da sikkerheden af dine personlige oplysninger er vigtig for os, bruger vi Secured Socket Layer (“SSL”) software til at kryptere de personlige oplysninger, som du giver os. Hvis din browser er SSL-aktiveret (som de fleste er), bliver din transmission af personlige oplysninger til os online krypteret. Du kan kontrollere, om dine personlige oplysninger overføres ved hjælp af SSL-kryptering ved at bekræfte symbolet på en lukket lås eller fast nøgle i nederste bjælke i dit browservindue. Du kan også kontrollere, at dine personlige oplysninger bliver krypteret ved hjælp af SSL-kryptering ved at sikre, at præfikset for den webadresse, der er angivet for denne side, er ændret fra “http” til “https”. Hvis du ikke ser det relevante symbol og "https" -præfikset, skal du ikke antage, at de personlige oplysninger, som du bliver bedt om at give, bliver krypteret inden transmission.
De personlige oplysninger, vi indsamler fra dig online, gemmes af os og / eller vores tjenesteudbydere på databaser beskyttet gennem en kombination af fysisk og elektronisk adgangskontrol, firewall-teknologi og andre rimelige sikkerhedsforanstaltninger. Ikke desto mindre kan sådanne sikkerhedsforanstaltninger ikke forhindre alt tab, misbrug eller ændring af personlige oplysninger, og vi er ikke ansvarlige for eventuelle skader eller forpligtelser i forbindelse med sådanne hændelser i det omfang, loven tillader det. I det usandsynlige tilfælde af et databrud, underretter vi dig om ethvert sådant tab, misbrug eller ændring af personlige oplysninger, der kan påvirke dig, så du kan træffe de passende handlinger for at beskytte dine rettigheder.
MINDREÅRIGE
Vores hjemmeside sælger ikke produkter eller tjenester, som børn køber, og vi beder ikke om eller indsamler personlige oplysninger fra børn. Hvis du er under 18 år (eller en mindreårig i den jurisdiktion, hvor du besøger vores websteder), må du kun bruge vores hjemmesider med inddragelse af en forælder eller værge.
VALG
Du kan altid vælge hvilke personlige oplysninger (hvis nogen) du ønsker at give os. Men hvis du vælger ikke at give bestemte detaljer, kan nogle af dine oplevelser med os blive påvirket (for eksempel kan vi ikke tage en reservation uden navn).
Hvis du giver os dine kontaktoplysninger (f.eks. Postadresse, e-mail-adresse eller telefon), kan vi kontakte dig inden dit ophold for at sikre, at dit ophold lever op til dine forventninger, og hvis du vælger at tilmelde dig vores nyhedsbrev distribuer vores nyhedsbrev til dig. Du kan altid vælge, om du vil modtage nogen eller alle disse meddelelser ved at kontakte os som beskrevet i afsnit 12 nedenfor eller følge instruktionerne i "afmeld" i kommunikationen.
HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DIN INFORMATION?
Egn Bed and Breakfast besidder og bruger dine personlige oplysninger i 365 dage efter dit ophold, som krævet af dansk lovgivning, og ødelægger straks sådanne personlige oplysninger, hvis formålet med brugen er opfyldt. Proceduren og metoden til destruktion er som følger:
Personlige oplysninger dokumenteret på papir strimles eller forbrændes.
Personlige oplysninger, der er gemt i form af elektroniske filer, vil blive ødelagt på teknisk måde, hvilket gør posterne ikke-reproducerbare.
OPDATERING ELLER ADGANG TIL DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
Du har ret til at få adgang til, ændre og anmode om sletning af personlige oplysninger om dig. Hvis du vil forhøre dig om personlige oplysninger, vi måtte have om dig, kan du gøre det ved at sende os en skriftlig anmodning pr. Brev eller e-mail til adresserne i afsnit 12 nedenfor.
Sørg for at medtage dit fulde navn, adresse og telefonnummer og en kopi af et dokument, der godtgør din identitet (såsom et ID-kort eller pas), så vi kan fastslå din identitet, og om vi har personlige oplysninger om dig eller i tilfælde af vi er nødt til at kontakte dig for at få yderligere oplysninger, vi kan kræve at træffe denne beslutning.
Hvor du fremsætter mere end en anmodning i hurtig rækkefølge, kan vi svare på din efterfølgende anmodning ved at henvise til vores tidligere svar og kun identificere de ting, der har ændret sig væsentligt.
Du kan altid anmode om, at vi retter, annullerer og / eller stopper behandlingen af personlige oplysninger, som vi har om dig. Hvis de personlige oplysninger er forkerte, eller hvis behandlingen skal stoppes, sletter eller retter vi de personlige oplysninger.
ÆNDRINGER I DENNE POLITIK
Ligesom vores forretning ændrer sig konstant, kan denne politik også ændre sig. For at hjælpe dig har denne politik en ikrafttrædelsesdato, der er anført i slutningen af dette dokument.
ANMODNING OM ADGANG TIL PERSONLIGE OPLYSNINGER / SPØRGSMÅL ELLER KLAGER
Hvis du har spørgsmål om denne politik eller eventuelle bekymringer eller klager med hensyn til administrationen af politikken, eller hvis du ønsker at indsende en anmodning (på den måde, der er beskrevet i afsnit 10 ovenfor) om adgang til de personlige oplysninger, som vi vedligeholde dig, bedes du kontakte os på en af følgende måder:
VED KONTAKT AF HOTELLET AF EMAIL EGN@EGNBB.DK, ATT: SIKKERHED & OVERHOLDELSE
MED POST PÅ BUNDGARNET 18, 4780 STEGE, DANMARK.
Alle anmodninger om adgang til dine personlige oplysninger skal indsendes skriftligt via brev eller e-mail. Vi kan svare på din anmodning med brev, e-mail, telefon eller enhver anden passende metode.
Ikrafttrædelsesdato: 01-04-2021